Szybki update


Najważniejsza kwestia to zmiana motocykla... :-) Wreszcie dopasowałem coś do siebie. Zakupiłem coś co chyba najlepiej do mnie pasuje. Można tym jechać wolno delektując się widokami a nic nie szarpie, po wjechaniu na autostradę możesz wyprzedzić chyba wszystko...Honda CBR 1100xx :)

Honda CBR 1100xx Super Blackbird


Podsumowałem sobie gdzie już byłem na mapie poniżej. Nie pozostało dużo do zobaczenia. W tym roku nie przewiduje jakiegoś długiego wyjazdu. Być może kilka wyjazdów się szykuje: Chorwacja (wypoczynek), Niemcy (Orle Gniazdo - Bawiaria), Bruksela (bo tak), Holandia (obchody Market Garden). Nie wliczam weekendowych przejazdów Praga, Budapeszt...

Tu już byłem motocyklem
Dostałem mega dużo maili z pytaniem jak się przygotować do miesięcznej podróży (co zabrać itd.). Będzie o tym oddzielny wpis. Czuję, że dalej mimo wielu wpisów w necie jest to mega poważny problem. Widać go nawet na trasie lub miejscach, w których spotykam innych motocyklistów. Nie mam pojęcia dlaczego ja nie mam z tym problemu (być może plusem jest, że dużo chodzę, wspinam się po górach) co powoduje, że wybieram rzeczy tylko najważniejsze? Nie wspominając o ułożeniu w kufrach tego wszystkiego.

Komentarze

  1. Sporo już zwiedziłeś! To kiedy ekspansja na wschód? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wschód to chciałem jechać dwa - trzy lata temu przed aneksją Krymu. Teraz szczerzę to bałbym się jechać do takiego dzikiego kraju sam. W planach na pewno jest Litwa, Łotwa, Estonia. W tym roku Czarnogóra!

    OdpowiedzUsuń
  3. No Krym lepiej sobie odpuścić, podobno Czarnogóra rzeczywiście jest warta odwiedzin :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. To już z Europy dużo Ci nie zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacznę myśleć o USA. Może do tego czasu zniosą wizy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mapie nie ma jeszcze UK! No to zapraszamy do Oxfordu... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny motocykl. Tak się składa, że kolega miał kiedyś identyczny i też pamiętam, że był z niego bardzo zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kawałek już przejechałeś. Nic tylko pozazdrościć widoków, przygody i pamiątki na całe życie. Trzeba też mieć odwagę żeby taki kawał drogi zaliczyć motocyklem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawał zwiedzonego Świata. Pozazdrościć widoków i odwagi, bo nie każdy by się wybrał motocyklem w taką podróż. Raz że nie zawsze świeci piękne Słońce a dwa, że na drodze nie zawsze jest pusto. W każdym razie, jest czego pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką Hondą można przejechać całą Europę. To jest solidna produkcja, można powiedzieć,że wręcz niezawodna. Tego się jednak można było spodziewać po japońskiej produkcji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Post o pakowaniu się może być naprawdę bardzo przydatny, zwłaszcza dla początkujących. Piękna maszyna i super, że czujesz, że znalazłeś coś dla siebie. Teraz już tylko pozostaje życzyć bezpiecznych i niezapomnianych podróży. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Liczba przejechanych miejsc robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy artykuł. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy i przydatny artykuł. Warto było tutaj zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujące informacje. Czekam z niecierpliwością na nowe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  16. Super artykuł. Bardzo przydatne informacje

    OdpowiedzUsuń
  17. Watch Football In 2019 | YouTube - VideoDl.CC
    Watch Football In 2019 · Free and affordable videos and videos about football in 2019. Find your youtube mp3 favourite sport and watch it online now. Live stream and download.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz